هواساز طرح دالسم و یا کریستین سالن قارچ

هواسازهای طرح دالسم و کریستین سالن های پرورش :

 

هواساز سالن قارچ در طرح ها ومدل های متنوعی با توجه به تناژ کمپوست وظرفیت هوادهی ونیز نظر صاحبان صنایع قارچ تولید میگردد ودراین راستا هواسازدالسم ویا هواساز کریستین جز معتبرترین برندهای هلند در این زمینه میباشند.

در شرکت هواترازسپاهان با بکار گیری سیستم ساخت هواسازهای هلندی ونیز تخصص مهندسان توانمند این شرکت توانسته به تولید هواسازهای مشابه هلند بپردازد وبه گونه ای که راندمان آن ها  با تقریب بسیار مناسبی پاسخگوی نیاز تولید کنندگان داخلی میباشد.
سالن های قارچ به دلیل حساسیت بسیاربالایی که نسبت به دما دارند بایستی از لحاظ رنج تغییرات دمایی در حدود 1 درجه نقاط مختلف سالن تلرانس داشته باشد که این امر تنها بابکارگیری این مدل هواساز ها امکان پذیر است.

 

ویژگی های این دستگاه ها :

شرکت هواترازسپاهان  توانسته با تمرکز بر تولید هواساز خاص متناسب با سالن قارچ  به گونه ای که از لحاظ هوادهی وتامین فشار پاسخگوی این نیاز تولیدکنندگان قارچ باشد .

  • گردش هوای بهینه وکافی در رشد قارچ با کیفیت درجه یک بسیار موثر است.
  • مخصوص سالن های پرورش قارچ دارای خصوصیات خاص به منظور تامین و چرخش هوای گرم و سرد در تمامی محیط سالن به صورت یکنواخت می باشند. قارچ ها پس از شک دهی و در پایان روزهای 25 روند بارداری قارچ ، نیاز به هوادهی به صورت ویژه می باشند. این هوای تازه در تمامی مراحل رشد قارچ های تازه روییده ، منجر به رشد بهتر و همچنین افزایش سرعت رشد می شود.
  • فن مورد استفاده در این دستگاه دارای طراحی خاص ومنحصر به فردی میباشد که وظیفه ی بسیار مهم تامین فشار مثبت داخل سالن را دارد.
  • بدنه دستگاه تماما از استیل تایوان درجه یک تولید میگردد ودر قسمت مکش هوای تازه باتوجه به هوادهی متناسب سالن ها فیلتر های هپا نصب میگردد.
  • دستگاه مجهز به شیر برقی های پیشرفته ای بر روی کویل ها میباشد که تماما با اتوماسیون سالن قارچ هماهنگ میباشد وبه گونه ای این سیستم طراحی گردیده است که با توجه به سیستم دمایی چند مرحله ای سالن فرمان میپذیرد وکویل ها را وارد مدار منماید.
  • دمپرهای دستگاه هواساز هواترازسپاهان تماما به صورت اتوماتیک عمل مینماید وبا توجه سیستم هوادهی دوره ای سالن قارچ عمل مینماید.
    در صورت نیاز به اطلاعات فنی بیشتر با کارشناسان واحد فنی هواترازسپاهان تماس حاصل فرمایید.
هواتراز

معایب اکونوپک

معایب اکونوپک تهویه مطبوع از جمله عناصر حیاتی در ساختمان‌ها و مکان‌های مختلف مانند بیمارستان‌ها، دفاتر، کارخانجات و مراکز تجاری است. هواسازهای اکونوپک به عنوان یکی

اطلاعات بیشتر »
هواتراز

خرید اکونوپک

خرید اکونوپک تهویه مطبوع به عنوان یکی از عناصر اساسی در اماکن مختلف از منازل شخصی تا محیط‌های کاری و تجاری تأثیر به‌سزایی در کیفیت زندگی

اطلاعات بیشتر »
هواتراز

هواساز اکونوپک

هواساز اکونوپک در دنیای امروز، تهویه مطبوع یکی از نیازهای حیاتی در مکان‌هایی که ما زندگی می‌کنیم و کار می‌کنیم است. ایجاد شرایط بهداشتی، راحتی و

اطلاعات بیشتر »