تهویه سالن های قارچ

از عوامل اصلی تولید قارچ تهویه سالن قارچ میباشد.معمولا این تهویه به وسیله دستگاه ها ی رطوبت ساز انجام میشود. در سالن های قارچ ابعاد سالن در ابتدای طراحی وساخت سالن باید به طور کامل مد نظر گرفته شود که این به این دلیل میباشدکه باید دما در این سالن به صورت کاملا یکنواخت باشد و دما سرتاسر سالن یکسان نگه داشته شود .معمولا در این مورد سالن هایی با متراژ 100متر مربع در نظر گرفته میشود.لازم به ذکر است که هوای گرم به دلیل اینکه چگالی کمتری نسبت به هوای سرد دارد در قسمت فوقانی سالن قرار میگیرد و هوای سرد در کف سالن میباشد لذا در نظر گرفتن سیستم چرخشی مناسب ومطمئن باعث کنترل بهینه دما در سالن و بالا نگه داشتن ضریب اطمینان تولید کننده در حفظ محصول خود میباشد .دستگاه های رطوبت ساز به دلیل اینکه میتوانند رطوبت نسبی تا مرز 95%تولید کنند بهترین گزینه برای این مورد هستند.لذا اگر به دما ی پایین حدود 16درجه سانتی گراد برای شوک دهی نیاز بود در شرایط عادی سال میتوان با این دستگاه به آن دست یافت. در سالن های قارچ طی یک دوره تولید حجم زیادی گاز کربن دی اکسید تولید میشود که این حجم گاز باید توسط فنی که در سالن و در ارتفاع مشخص نصب میشود تخلیه گردد. از دستگاه های دیگری که میتوان برای تولید صنعتی قارچ استفاده نمود هواساز -ایرواشر است. این دستگاه با ایجاد شرایط مطلوب در سالن های پرورش قارچ باعث تولید با بالاترین راندمان این محصول شده است.

شرکت هواتراز سپاهان افتخار دارد که توانسته این محصول را با کیفیت بسیار بالایی تولید کند به گونه ای که مورد توجه بسیاری از تولیدکنندگان قارچ قرار گرفته است.

این دستگاه دارای دو عدد کویل گرمایشی وسرمایشی از نوع فین پلیت میباشد.این کویل ها بالاترین راندمان را در بین کویل های موجود دارا میباشد وهمین دلیل در این دستگاه ها استفاده شده است .زیرا به آسانی میتوانند حرارت و سرما را به هوای عبوری از سطح فینها منتقل کنند و در کنترل دما بسیار موثر هستند.

این دستگاه مجهز به دو فن آکسیال تمام آلومینیومی و تمام استیل است به گونه  ای که یکی از فن ها باعث بالا بردن سطح رطوبت نسبی سالن و دیگری باعث تامین فشار وهوای مورد نیاز برای هر سالن میشود.

کف دستگاه برای جلوگیری از زنگ زدگی و بالابردن عمر دستگاه 3مرحله اپوکسی شده وبسیار مقاوم میباشد.

دستگاه مجهز به تیغه های قطره گیر خاص میباشد به گونه ای که از ورود قطرات آب به سالن جلوگیری میکند ورطوبت را به صورت نامحسوس واردمیکند.

تهویه سالن قارچ بسیار مهم میباشد به گونه ای که این صنعت بسیار دشوارمیباشد وباید پارامترهای زیادی رادر زمینه ی ساخت هواساز سالن قارچ در نظر گرفت.

هواساز سالن قارچ یا رطوبت ساز سالن قارچ و یا به طور کلی  تهویه سالن های قارچ با استفاده از دستگاه رطوبت ساز و یاهمان مه پاش ونیز با استفاده  از هواساز انجام میگیرد.

هواساز های سالن قارچ دارای آپشن های مختلفی میباشد به گونه ای که این شرکت با در نظر گرفتن شرایط تولید کننده قارچ بهترین دستگاه تهویه قارچ را معرفی وتولید مینماید.

هواتراز

معایب اکونوپک

معایب اکونوپک تهویه مطبوع از جمله عناصر حیاتی در ساختمان‌ها و مکان‌های مختلف مانند بیمارستان‌ها، دفاتر، کارخانجات و مراکز تجاری است. هواسازهای اکونوپک به عنوان یکی

اطلاعات بیشتر »
هواتراز

خرید اکونوپک

خرید اکونوپک تهویه مطبوع به عنوان یکی از عناصر اساسی در اماکن مختلف از منازل شخصی تا محیط‌های کاری و تجاری تأثیر به‌سزایی در کیفیت زندگی

اطلاعات بیشتر »
هواتراز

هواساز اکونوپک

هواساز اکونوپک در دنیای امروز، تهویه مطبوع یکی از نیازهای حیاتی در مکان‌هایی که ما زندگی می‌کنیم و کار می‌کنیم است. ایجاد شرایط بهداشتی، راحتی و

اطلاعات بیشتر »